mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, August 27, 2010

masa untuk T E R B A N G


terasa diri ini nak mengepak nie. jadi aku sedang menunggu masa ja untuk terbang ya. chip chip chip chip ! bila terbit mentari, dengan tidak membuang masa aku akan terus saja . . . .


pasal rasa macam lama sangat jiwa ini terkurung disini, dengan macam macam hal yang berlaku. aku tak suka. rasa macam boleh tak aku uruskan semula semua supaya menjadi kehendak aku, ataupun berhenti dari segalanya ini. oh dunia sangat kejam terhadap manusia kerna manusia sendiri juga kejam sesama mereka sendiri. macam mana? jadi aku tak suka rasa diri ini sangat . .


jadi depakan tangan, kepakkan ia, kembangkan jari, lalu gerakkan ia seperti T E R B A N G. fuuuuiiiiii !

No comments: