mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, August 11, 2010

Happy Puasa

wow oh wow. aku nak cerita jap pertama kali perasaan bepuasa di tempat orang. baik, tak payah cerita pasal puasa dulu malam tadi punya cerita aku nak cerita. memang orang kt sini bertindak pantas betul la mengalahkan pelesit. jam 8 mlm aku turun nak pegi makan, semua kedai tak mahu ambil order lagi. meraung la aku dengan cik ain patrick kelaparan wei. tup tap tup tap jam 11.30 malam macam tu baru dapat makan, itu pun atas ikhsan sepupu cik ain patrick. blurrrp alhamdulillah.
sahur? sesayu hati aku. sebelum ni, akak bangun. turun bawah oh semuanya sudah terhidang tunggu tuk di santap tapi pagi ini aku sahur. Hot Chocolate, roti sekeping dan biskut jacob's 2 keping. tak sanggup nak makan. rasa sangat perantauan. aku tengok muka mas, mas tengok muka stracy, stracy tgk muka aku. sedih nya :(( apa kan daya, kita jauh dari keluarga telan saja apa yang ada ya.

redha saja dengan kehendaknya sekarang, jap lagi pikir pula nk buka apa dan dimana. duhhhh ! jangan terlalu cerewet pesanan untuk kau.

No comments: