mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, August 10, 2010

indah nian

selamat pagi. bangun awal pagi hari terasa sunyi tapi senyuman tetap terpalit dengan asyik. mari kita berdomba bersama.

pagi pagi umie da telefon, aku pun jawap lah dengan ceria sebab malam tadi umie msg tapi aku tak reply da tertidur. pastu umie tanya soalan yang sentiasa menjadi soalan cepu emas bagi aku. balik tak minggu ni? dengan riang girang aku menjawab insyaallah. pastu soalan yang kedua membuatkan aku sayu sekejap, esok pagi sahur apa? terus aku terpikir jawapan apa perlu aku berikan sebab aku sendiri tak tahu apa :(( ya la kalau anak bulan terpancar malam nie, esok Rabu bersamaan dengan 10 Ogos 2010 berpuasa la kita umat islam. SELAMAT BERPUASA SEMUA :)) berbalik semula la heh. sahur? entah umie akak tak terpikir lagi nak sahur apa. maggie pun ok.

dunia seterusnya, perbualan kita sekarang tidak sehala. perbuatan kita tidak semesra, tapi aku tak rasa paper pun sebab semua bukannya disengajakan asalkan dalam hati sentiasa ada SAYANG. masing masing kan sibuk. kau dengan kehidupan kau, aku dengan kehidupan aku tapi hati tetap bersatu. sayang itu tidak akan lari ke sana kemari dan ia akan duduk setia menanti. cinta itu memang akan ada juga sentiasa dihati dan ia akan sentiasa mendiamkan diri demi kita.

apa apa pun. saya semua orang yang saya. terima kasih

oh lupa pula, aku suka keadaan yang berpusing pusing maksud aku, pergi mana mana pun rupa rupa nya ada kaitan dengan itu ini. macam kawan la. oh rupanya kau kawan dia. maknanya benda tu pusing pusing pun sini juga hentian nya. HAHAHAHAA.

No comments: