mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, August 19, 2010

kenapa heh? kenapa?

kenapa heh? hati aku masih belum bersedia dengan test - test , assignment - assignment yang diberi? yang aku tahu aku pergi kelas sign attendant dan nampak lecturer aku bernyanyi dalam sepi. ting, habis kelas keluar dengan senyuman. nak kata aku tak bersedia da berapa lama da ni aku kat sini, da sebulan la takkan tak bersedia sebagai student pula. walhalnya bukan la lama sangat aku meninggalkan zaman diploma aku berlalu. aduhh. jadi kepada Caca RM usaha lebih sikit, da habis senang la kehidupan kau kat sini kau tinggal alunkan saja irama gamelan domba tu kat ilmu yang di ajar. jangan nak musyhkil sangat la akhir kata.

bai.

No comments: