mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, November 9, 2010

angkanya 3.

drum roll pleaseeeeee. *drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,dddddrrrrrrrr* ok plastik :))
HAPPY 3rd ANNIVERSARY BABY BOO!
woah woah. 3 years huh?
phewww. long way to go afta this.

mari mulakan ucapan,
baiklah dimulakan dengan bismillah dan alhamdulillah kepada Allah s.w.t kerna memanjangkan usia hubungan dengan status ini. aku bersyukur sangat sebab kenal dengan lelaki ini. siapa siapa? jeng jeng jeng..

Inilah lelaki yang mengajar aku cinta sejati, bukan cinta harapan palsu. dan setia apa ada nya. kau yang bernama cinta. lelaki ini tahu untuk menghargai aku, lelaki yang selalu ada denganku, lelaki ini tidak pernah menyatakan rasa jemu. lelaki ini bakal bergelar suamiku jika itu memang yang tertulis.

kami tak dapat nak sambut anniversary kami hari ini bersamaan: 9 Nov 2010. sebab baby boo saya ada final exam for his 1st paper. darn at the same time yaww. tapi takpa. aku doakan dia mampu lakukan yang terbaik sebab bayangkan la, pergi dating for our mini anniversary bawa buku john. HAAHAHA.

baby boo ni seorang pelajar UPM menuntut dalam bidang komunikasi. tapi hampeh, tak pandai berkomunikasi pun. dulu pun aku juga yang ngurat dia. zaman zaman my sepes la katakan !! HAHAHAHAH.

kami ada la celebrate mini anniversary hari itu. pergi makan pizza, tengok movie, gelak gelak tepuk tampar. oh bahagia itu cinta.
last words:
selamat ulang tahun sayang boo. moga kita kekal hendaknya. i so much.

No comments: