mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, November 30, 2010

cerita sore puteri katak.

hai. saya caca. saya pemalu orangnya, saya selalu tutup muka saya dengan RAMBUT saya. ok merapek. tehee.. actually nak cerita pasal rambut. rambut saya. bukan rambut dia. rambut kita da panjang sangat la. rimas pun ada juga. sampaikan babylove kita pun bising dengan rambut panjang kita. kita nak simpan rambut panjang sebab kita nak bikin rambut ala ala emma watson ke kelly clarkson. ok memang muka tak sama tapi nak rambut ja sama.

mehh kita tunjuk rambut kita da panjang dan ia ada wavy wavy gitu time kita ikat. AHAHHA. nampak tak ada pintal pintal tu. kita suka la. weee....
kita ingat nak pergi bikin la rambut kita. tak pun nak tunggu lagi panjang heh? tengok keadaan macam mana la ya. sekarang musim hujan semua membantutkan aktiviti kita dengan ketiduran sahaja. wee.. tengok rambut kelly ni comel kan?
its look like very de natural wavy. saya suka. *clap clap* nak rambut macam ni la. jyeah ! lagi satu, kita ni menunggu hari lagi tuk menjanda. babylove kita nak keluar Malaysia. argghhh game lagi. game lagi. kena tinggal deyh. takpa la. moga berjaya ya. harap boleh jumpa sebelum awak pergi kayh babylove.

daa. selamat sore semua.

No comments: