mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, December 2, 2010

kaki memanjang saja.

hari hari aku bangun tidur lewat, pasal tidur lewat. mandi dan bersiap keluar cari makan. itu saja kerja aku hari hari. tak hairan la juga kalau aku ada dekat rumah, memang tak lekang bontot la jawabnya. berjalan sokmo. dalam masa satu hari boleh pergi 3 tempat berjalan jalan. memang mencuci mata.

sudah 2 3 minggu ni tekak nak makan pizza saja. bukan pizza ja, big apple donut pun ya gak. adoii. budak nak membesar jangan dihalang kang merajuk pula. tehee. jadi miss utama tuk makan pizza, tapi umie sudah menyelam minum air. ajak pergi Plaza Angsana pasal nak beli shawl, nahh kau borong sampai 4 helai. masyaallah. :D

mari explorasi gambar.
dapat makan pizza bagi kiss la tu ;p
ni hantu garlic bread, mushroom soup letak tepi.
manis anak dara aman aina ni. HAHA.
extra cheesy lava hawaiiaan. nahhh yummy for Caca's tummy.
ni ada kan, tak sampai sesaat tuk korang
tingggg!
da habis, maaf anda kelewatan. HAHA.
blurrrp *kenyang*

lepas da kenyang umie sambung ajak pergi Jusco Bukit Indah. memang meriah, lepas lagi hajat nak makan Big Apple Donut da berkurun lama. bayangkan dari masuk UiTM sampai sekarang tak cekik benda tu. HAHAHA. sebenarnya nak belikan hadiah tuk Uncle Mazlan aka BFF abah. jadi sambil makan order air sekali la, dengan aku aku siap shopping juga.

mari menonton keratan gambar.
lately ni, i always be a co-pilot. best juga rasanya. sebab boleh.
snap snap snapping :D
gedik santai.
muka kena tolak troli. konon ada sinyumm
pakai atau kenaaaaa. HAHAHA
Kakak ni buat kerja seperti perempuan melayu terakhir,
tp sayang tiada senyuman yg terukir.

ya awak hebat boleh sentuh pokok krimas tu.

ok pengumuman, aku tak beli pun donut sebab im too fulled. sangat sangat weyh. memang tak boleh da. rasa macam malas da nak membeli, takpa la rumah dekat dengan jusco bila bila boleh pergi.. lepas da membeli keperluan semua, tiba tiba umie bersuara lapar. nahh kami mencari kedai untuk dinner pula. walhalnya perut aku masih kenyang dengan pizza ni. so aku decided tuk berkongsi makanan ja dengan Fyna. dan sekarang aku rasa LAPAR. haha. Sekian, bai.

nanti kita update gamba lain dalam ada baby dodo kita heh kalau rajin. pat atas ni semua gamba dari baby berry berry kita ja.

No comments: