mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, November 29, 2010

Friday and the weekends.

PART 1
first of all, i would like to thanks to all my family. thanks fam. i you alots. thanks to June Zolpa aka anak angkat for my family for coming. tehee. biggy thanks to Maksu and Maklong's family too for coming. really appreciated it. dapat bunga bunga. wee. then we take pictures, havoc.

ok ok, what happen actually ? last Friday is my Convocation Day at UiTM Shah Alam. lets take a look of picture. come on bebehh.
ok malas upload da. so if you all nak tengok lagi click here ->> Jumaat Konvo ! di ruangan muka buku ya kawang kawang :))
thanks to all lecturers from Shahputra College too.

oh ya awak tanya mana Enchek Dean Dang saya heh? ok terus terang cakap saya memang sedih, berkecil hati semua la yang negtive dalam diri dikeluarkan sebab dia tak datang. memang la bukan suka suka tak datang, susah bersama dengan orang yang bekerjaya dalam usahasama Malaysia ni. puas da dipujuk tuk datang, harammm ending nya tetap non adooooo. sibuk training katanya. saya tak bilang dia pun sama menangis semahunya sebab dia tak hadir. menangis dalam hati puas da.
kalau awak baca ni, maaf tak sengaja tuk menyakiti atau apa saja la. tapi saya tetap tak boleh lupa awak tak dapat datang. sedih sangat. bai.

No comments: