mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, November 19, 2010

tetikus punya alunan jari untuk jual beli

aku ada satu benda yang aku macam addicted juga la iaitu ONLINE SHOPPING. entah aku pun tak tahu apa masalah aku, kalau aku beli barang online ni perasaan macam beli live sokmo ja. macam tak ada masalah ja aku memikirkannya. asal boleh kata orang. ambil duit, bank in dan tunggu abang pos laju yang sememangnya tak pernah yang hensem datang hantar barang aku ;p

selalu pun aku beli online shop thru FB nya boutique - boutique yang ada. benda yang aku selalu beli bukannya murah pun. puluhan juga la. tehee.. ada yang orang belanja ada yang beli sendiri :) suka suka suka. kepada mangsa yang pernah membuat bayaran, bila lagi nak belanja? HAHAHAHA.

aku selalu beli beg beg la.pasal aku ni suka wat collection beg, lagipun ada adik perempuan an. jadi tak rasa bazir la. pasal ada orang nak pakai. tapi masalahnya aku belum puas pakai lagi beg beg aku tu dah jadi harta karun dia da. redha ya.

motif entry ni, nak tunjuk sebenarnya barang yang aku baru beli thru online. ting....katanya LOMO camera. nak beli yang betul betul original macam Haziq kawan aku tu memang tidaklah kan. yang DSLR baby dodi tu pun tak khatam lagi belajar. HAHAHAHA. ala benda alah ni buat main main ja. lagi satu dia tidak menggunakan battery dan ianya menggunakan filem. beralih macam zaman dolu la pula an.

actually aku nak kaler merah, tapi datang kaler hijau. ambil ja la. ala murah ja harga benda ni RM 70. buat membazir duit. HAHAHAH. bagi adik adik aku main ja. oh satu keistimewaannya ialah ia boleh digunakan dalam air. jyeah !! kira underwater camera la. aku kan diver. kononnya. tapi boleh guna takat 3 Meter ja. HAHAHHAHA.

ok habis cerita ini. adalah satu lagi laman sesawang yang buat aku klimaks. for online shopping. tak payah susah susah nak ke shopping mall dan hanya gunakan hujung jari untuk meng-click. iaitu. Socialing E- Sopping. korang click ja kat situ. adalah kua. nama dia jipaban ;)

korang boleh create shopping mall sendiri taw. kalau nak senang dalam bahasa melayu la pemahamannya korang pergi sini. Cik akak manis si Hanis Zalikha menceritakan segalanya. jadi enjoi ya. daaaa.


No comments: