mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, December 29, 2010

Kembali Ke Sekolah, School Attack

hai guys. hari ni baru nak update blog. semalam penat. penat berjalan dan makan. yummy for tummy as usual. so, memandangkan cuti pun nak habis. sekolah pun nak buka semula, pelajar uni macam aku pun da nak start semester baru. jadi haruslah semua nak baru bukan? semalam aku temankan Umie beli barang sekolah adik-adik aku. 3 tempat kita orang pergi. saja ja nak berjalan. jom layan.

kalau korang budak budak Tun, mesti kenal tempat ni. Fav place la beli barang sekolah. harga boleh runding. aku masa sekolah pun beli sini ja. da besar sikit, naik sekolah menengah baru nak up Converse bagai semua lah. HAHA. da pindah Perling pun, Umie aku still nak datang kedai ni juga. Umie cakap, kedai dia kadang ada jual baju pelik pelik. ya la adik aku kan pelik pelik ja semuanya. HAHA.
pilih pilih. ramai orang kan, i told you already. ni baru sebahagian kedai dia ja. siap sedia bakul dengan number sekali. ok, da beli senyummmmm.

ok, sesudah dengan itu kami menuju ke Plaza Angsana. tempat ni syurga membeli belah untuk orang melayu. sebab ramai melayu datang sini time raya atau sewaktu dengannya. nak tengok cina jarangjarang ada la. nak tengok ramai cina kat JB ni pergi City Square tak pun Holiday Plaza. sana boleh tgk amoi cantik. adik aku si Afiq tu kan da besar sikit. so haruslah up sikit pembelian barang dia. nak converse la, everlast bagai la. layankan saja. masa teman umie tu rasa macam nak sekolah semua ja. best. rindu nak beli barang sekolah semua. tehee.

siap semua, menuju pula ke Tesco. Umie nak beli barang dapur pula. Tesco murahlah. serius wei. beli sampul buku adik aku dapat satu bundle dengan harga RM 1.29 sahaja. dia nya pekerja counter pun terkejut. HAHA.

ok, saja selingan gambar atas ni. bosan. HAHA. balik saja rumah, aku pun merajinkan diri menolong adik aku tulis nama dekat buku sekolah dia semua. kakak yang baik, saya tahu. dan perut perlu rasa makan LAGI. dan nanti kan nya ya.
ya aku left handed. ala kumpulan rock terkenal suatu ketika dulu tu. HAHA. pernah dulu adik kecil aku bilang aku ni cacat sebab left handed. aku cakap aku istimewa ciptaan tuhan. wee.

No comments: