mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, December 29, 2010

Malay Village Restaurant berpatutan.

last entry aku cakap nak continue kan. aku memang sengaja bikin 2 entry tuk cerita yang sama sebenarnya. tap cuma waktu yang berbeza. entry lepas tuk siang hari. entry ini tuk waktu malamnya pula. HAHA. siang hari aku da bikin School Attack, lunch pun lewat. tapi tang malam perut minta untuk dinner pula. memang mengaum. so tunggu abah sampai rumah, mandi siap siap semua lepas maghrib kami keluar. mari kita mulakan.

tempat yang kita orang choose for our dinner this time di Malay Village Restaurant. i told you friends, memang worth it la pergi sini. nanti boleh pergi lagi, and you guys boleh ajak family, friends korang datang sini. Malay Village yang aku pergi ni dekat Taman Nusa Bestari, sebab dia dekat dengan area Taman Perling kan. malas nak ke bandar jadi pergi sini. actually dia ada lagi satu, dia punya main branch dekat bandar. area Nong Chik ke depan lagi sikit. aku tak ingat. nanti update later ok.

so, kali ini aku nak treat followers aku yang follow aku. insyaallah aku follow korang semula. sebab most of you aku da follow semula. jangan risau. jom makan, aku belanja korang. ni semua hadiah tuk korang. HAHA. pilih lah makanan dalam menu ni heh.

picture bawah ni semua masa tuk menunggu. diaorang punya waiter & waitress pun friendly. siap tolong snap picture aku satu famili semua. baiklah. keep it up guys.

apa yang ada tuk hidangan dan santapan perut kami sekeluarga malam itu?
ni dia, act nak order Siakap Steam Nyonya. tapi da habis. so ambil Siakap Masak Tiga Rasa. costly RM 36.OO

Taugeh Ikan Masin costly RM 6.00 . Telur Dadar Tomyam Seafood, costly RM 10.00

Ayam masak Lemon, costly RM 9.00

adik aku Si Afiq makan, Grilled Chicken Chop with Black Pepper. just nice. and costly RM 15.90

abah add on ambil deep fried Wan Tan. memang sedap lah makanan dia. korang should try it. air pun macam macam ada. aku, umie, abah minum Honey Lemon. guess wat total up semua, tuk kami anak beranak. Just RM 99.10 sahaja. murah la juga kan. tiada kompromi. cuma telur dadar tu ja la kurang berpuas hati. telur dadar perisa tomyam seafood, habuk pun tarak. tak rasa paper pun. rasa telur biasa.

apa apa pun:
LICINNNNNNNN !!

oh ya kalau korang nak tengok lebih lagi mcm man tempat dia yang cantik ni. boleh view sini --> Hentak Berlipat: MalayVillageTmnNusaBestari. selamat mencuba. kenyang tak wahai follower-follower i? HAHAHA.

ini malam Insyaallah Malaysia menang. #MalaysiaBoleh

No comments: