mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, December 15, 2010

orang buta nampak jalan. ajaib?

hello readers, salam 1Malaysia. tiada cerita menarik untuk di post bersama tapi hanya ada cerita yang boleh diambil kira membuang masa untuk bacaan semua. sangat ayat bunga bunga.

lewat malam semalam, mood aku baik untuk keluar malam dengan si Jambri ni. siapa Jambri? Jambri adalah makhluk tuhan paling seksi tang bontot. AHAHA. *sorry kalau kau baca* takda la. dia boleh dianggap kawan lelaki yang rapat dan baik juga la dengan aku. cuti semester pandai dak ni cari aku, luangkan masa bosan dia. HAHA. sama dengan ja dengan yang tukang cakap ni.

jam 10 lebih, dia message aku ajak lepak minum. aku on saja la. tiba tiba mood sangat rajin. cuci muka, gosok gigi dan tukar baju aku pun tunggu dia. dia sampai jam 10.30, 10.40 malam la begitu. nak dijadikan cerita, kami pusing satu JB. tak juga minum. sampaikan ke Teluk Senibong Permas Jaya cuci mata sahaja. siap naik jambatan Permas Jaya tu. aku pula yang rasa sangat teruja jalan Jb ni. ya la, orang buta jalan.

lainnya banyak habiskan masa dalam kereta, bual, gelak berdekah. jam da menunjukkan pukul 2 pagi, haus. tapi still tak boleh decide nak lepak mana. tekak da haus ni. apa lagi blur. da tu, menuju ke Mcdonalds. hoii, kau memang suka kan bawa aku menternak lemak malam malam buta ni. haish !!

padahal, untuk makan tengahari aku prosperity burger telah menjadi santapan aku. lewat malam aku ni, rasa rugi sangat kalau makan nugget dengan french fries. ahhhh! aku balum hentam makan Spicy Chicken Mcdeluxe. brrrrpppp, alhamdulillah.

tak cukup dengan bualan dalam kereta, sambong dekat Mcd. nahh kau mengumpat siap pula tu. memang masuk kepala kalau si Jambri ni dengan aku. da kenyang abis makan. tetiba datang segerombolan anak ikan. aku da menggelupur tak tahan. kacak kacak semua anak ikan mak. aku terus surrender, ajak Jambri "pergi" sebelum aku terus horny. HAAHA. bayangkan jam 3 pagi baru aku balik. dan kami hanya menghabiskan masa kebih kurang 5 jam bersama dengan 4 jam dalam kereta dan 1 dekat Mcd. *anggaran kiraan*

balik aku cuci muka gosok gigi terus mentidurkan diri. babylove takda da. da fly pergi Brunei ada game. rindu. dah janji nak balik kan? kita tunggu awak.

nak share juga la gambar ni satu. baru ada rasa orennnn ! HAHAHA

No comments: