mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, December 10, 2010

pulang la ke sarang

perhatian perhatian, hari siang aku tak pernah ada dirumah. aku dengan umie akan keluar tuk mentawafkan diri seluruh Bandar JB ini untuk kebahagiaan hati dan perasaannya. membuang masa saja. maaflah pada seseorang yang aku mungkin janji mungkin juga tidak untuk keluar bersama dengan kau. aku sibuk, bz omputih kata dengan kejayaan aku sebagai pelesit kota. HAHA. nanti bila betul betul ada masa, kita keluar ok. aku akan pulang ke sarang, waktu malam. maknanya jam malam ada sudah aku dirumah. tapi penat la. tak larat nak keluar lagi kan. ok, cakap cakap ni pun, aku nak keluar lepas ni. mari mandi dan bersiap ya. sayonaraaaaa...

p.s- result da keluar.

No comments: