mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, December 10, 2010

nasib baik ja, kalau tak boleh mati lemas.

ok, aku tipu. yang aku belum mandi lagi. sedangkan entry bawah tadi bilang aku nak mandi kan? umie da menjerit jerit suruh mandi. kejap ya umie ku sayang. hanya kamu... *FT sikit*

sebenarnya nak cerita yang result sudah keluar. UiTM standard la, kalau tak server down, link check result hilang. aku chillex. sebab jenis aku, dari zaman diploma lagi kalau result keluar malam ni atau hari ini. aku takkan check dan dan tu juga. sebab dah masak sangat dengan masalah yang akan dihadapi nanti. jadi chillex dulu, enjoy enjoy *tak puas puas enjoy* , makan makan dan sewaktu dengannya lah. esok lusa baru check.

bila result da keluar, semua duk heboh,bising la server down apa lagi. aku buat dang ja la an. okayh pagi tadi sedang lena nyenyak dibuai mimpi. one of my classmate BBM me. Dayahmad yang comel itu, dia bilang ca result da keluar. dayah da tgk, tgk thru email. aku tengah tidur terkejut la kan.

jadi, aku bangun duduk kejap tepi katil dan on lappy baby pinky aku ni. hati da mula tak keruan. tiba tiba UiTM bikin sistem baru bagitahu result thru email. asal tak send thru alamat rumah sekali. kan senang. HAHA. da on semua, aku pun log in la email. taraaa ~~~~~

apa yang aku nak sampaikan ya kawan kawan sebenarnya, apa yang aku duk perhatikan diri aku ni. aku selalu menerima nasib yang baik. tak kira la apa jua. *kadang adalah juga nasib tak baik* aku nak simpulkan yang aku sebenarnya bukan seorang yang pandai atau bijak macam budak budak lain yang siap dapat ANC. phewww aku tuk tu, menangis la gamaknya. aku cuma percaya yang aku sebenarnya tak pandai tapi cuma selalu diberi nasib yang baik.

tapi dalam nasib baik tu kena sedar diri juga la aku tuk usaha keras sikit. supaya boleh capai apa yg orang lain boleh capai. bukan duduk saja.

sekian, terima kasih.

No comments: