mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, December 17, 2010

parti buih, goyang goyang


salam readers. Salam 1Malaysia. ok Malaysia, kamu orang semua da tengok video yang aku post kat atas ni tak? aku bukan tuhan tuk menghukum dan aku juga bukan tuhan untuk mengukur kesalahan manusia. tapi aku punya hak untuk bersuara sebagai seorang rakyat Malaysia. if nak ikut hak sebagai Islam aku tahu mesti ramai yang akan blame aku semula atau mengutuk aku sebab aku juga belum cukup sempurna tuk bergelar seorang Islam yang suci bersih. seperti ayat cliche, aku tidak layak ke syurga mu aku juga tidak mahu ke nerakamu wahai tuhan.

so, once kamu orang semua da tengok video ni. aku nak tanya apa pendapat korang tentang nya? aku akui lelaki ini sangat berani mengaku yang dirinya itu gay. sangat memberangsangkan pemikiran berani beliau. tapi bagi aku, dia seorang muslim tak perlu untuk lakukan ini semua. untuk apa? ya memang kita kubur lain lain tapi kenapa mesti melakukan sebegitu. untuk dapatkan pulisiti murahan atau apa?

manusia memang tidak pernah puas dan bersyukur dengan apa yang kita ada. malah ada saja rungutannya untuk menjdi begitu sempurna. sama dengan ja yang bercakap ni pun. tapi apa yang buat aku tak puas hati dengan video ini ialah lelaki gagah berani berusia 32 tahun ini sangat daring melafazkannya dengan tanpa segan silu. bukankah lelaki sepatutnya menjadi ketua keluarga dan membahagiakan hati perempuan. aku bukan bersikap diskriminasi atau apa kerna aku juga mempunyai kawan dan berkawan dengan golongan seperti mereka. aku bisa menerima mereka apa ada nya. cuma kadang kala aku terfikir, apa kurangnya kami ni perempuan sehingga kalian sanggup tuk mencari kaum sejenis dengan kalian. apa kurangnya hot kami ni? ya la lain orang lain seleranya

maaflah jika entry kali ini menyinggung perasaan sesiapa dan aku juga tidak menujukan ia kepada sesiapa. tepuk dada, tanya selera. cuma sekadar mengisi masa lapang. maaf jika ada yang tersinggung. minta diampun dari hujung kaki ke hujung rambut. tiada paksaan malah dengan hati terbuka.

jadi, saya gay saya okay. sekian.

1 comment:

Si Kawaii said...

sy gay sy okay ? hahah. %@#$*&