mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, January 20, 2011

17 jam tuk baju merah itu. Fuhh!

mari ikuti kesinambungan cuti hujung minggu aku. wee. sabtu dah balik lewat malam. jam 8.30 pagi ahadnya pula, aku membangunkan diri. sebab nak pergi dating. HAHA. nak keluar sedikti dari kepompong. bosan wei duduk puncak sana. budak budak ni pun nak ikut. memandangkan semalam lewat pulang ratu sabah pun tidur pat rumah juga. so siap siap kitaorang park kereta dekat KTM Sg. Buluh. menujulah ke Kuala Lumpur, segi tiga bermuda. memang rare pagi pagi da gerak. wee. destinasi pertama aku pepagi terus pergi tengok movie. HAHA. pastu baru mulakan perjalanan. HAHA. janji happy. gambar menceritakan segalanya. mari...
lepas tengok movie kitaorang pergi makan Kenny Rogers Roasters, penuhkan perut sebelum berjalan jalan mencuci mata dan menghabiskan duit dengan lahapnya. itu aktiviti dia dan aku. #babylove aku ada satu memang penyakit, bershopping mengalahkan perempuan. kadang kitaorang masuk kedai baju yang sama pastu dalam tu kitaorang separate sebab masing masing nak cari barang sendiri. HAHA. lepas tu mencari juga nak tanya okayh ke tak. sesuai ke tak. lepas tu hilang. dan aktiviti ini berterusan sehingga ke hari ini. HAHA. kami tidak punya masalah bosan menunggu sebab orang ni shopping so kena tunggu bagai semua la. no no no :D perut sudah kenyang, inilah masanya. tralala, tralili,tralulu, tralele.
testing testing
snaptu dulu tunggu orang.
tu diaa kalau boleh satu pavi tu dia nk beli kan ?
okayh sudah penat berbalik lah kami ke Times Square. #babylove kalau da datang time square tak pekena hot and roll dia memang tak boleh. favourite tu katanya. perut pun da lapar balik. seharian berjalan, mahu tak penat kan. aku pun layan. haruslah dapat upah. tutti fruitti satu. memandangkan kedai sebelah sebelah. memang lah aku tamak. dua dua aku nak. so aku beli hot and roll juga pastu tak habis sebab da rambang mata nampak Tutti Fruitti. tolak kasi abang taff.abg taff pat pat Tutti Fruitti ni kurang sikit. takpa t aku ajar juga dia makan. ngaummmm, telan juga. habis kau. HAHA.
khusyuk tu dapat makan itu.

malam pun melabuh tirai. diri perlu berpisah dan hati sentiasa bersemai tanpa tirai. aku bahagia bersama denganmu. pertemuan terakhir di KL Sentral. sebab aku kena balik Sg. Buloh ambil kereta dulu. perpisahan tanpa titik noktah. sebab aku pergi macam tu saja. rushing kejar train. sedih. pilu. airmata jatuh juga. rasa sangat kecil hati ini sebab berlalu tanpa ucap kata selamat jalan. aduhh! malang tidak terhenti distu sahaja. bila aku sampai Sb. Buloh on the way balik, accident. dummm!! motor langgar aku. serius aku terkejut. india pula. habis la sekaum datangnya. tiada nada ugutan darinya tapi cuba tuk menghalang aku dari report polis. memang taklah. mesti lah aku report. jam pagi baru setel semua nya. #babylove datang sebagai penyelamatlah kononnya. kena report dekat damansara. kalau da 10 orang tunggu dekat luar balai, mana tak gigil kaki kau dengan kami 4 orang sahaja perempuan. ambil!! siap nak cari gaduh dalam balai lagi. haish! payah bila berinteraksi dengan lain pemahaman ni. kita mahukan yang terbaik tapi kau? apa apa pun aku selamat sampai rumah jam 3 pagi. esok haruslah tak bangun pergi kelas. sangat mengantuk.
thanks for everything boo. i love you because of who you are not because of your money or else. perasaan shayunk ini sama seperti hari pertama kita jumpa dan semakin bercambah bunga bunganya. HAHA. hari tu keluar semua mendapat tajaan dari awak, dari hujung kaki ke hujung rambut. terima kasih tuk itu semua. tiada balasan yang mampu saya berikan tapi hanya cinta. bai.

No comments: