mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, January 18, 2011

Umie bangga punya aku. HAHA

hey, salam readers. chett !! firstly aku nak bilang yang, yes i did it ! YES YES YES. apa yang aku da berjaya? HAHA. bila umie wall aku dekat FB bunyi macam ni:

"tahniah Caca sebab berjaya tak balik tuk minggu ni, umie bangga ada anak macam akak."

aku tak ingat sangatlah ayat dia. tapi lebih kurang gitu la yang aku ingat. motif sangatkan ayat umie aku tu, menganjing sangatlah bunyinya umie. alah, lagipun akak tahu akak memang boleh hidup la. weik weik. aku relax ja. walaupun. adoiii! merana bai. sabar ja lah. macam macam jadi kot. jom check it out....

kelas aku sampai khamis ja kan? khamis nya aktiviti aku da cerita previous entry. click ini tuk tahu. begitu lah cerita Khamis. Jumaat memang tiada yang menarik yang terjadi. membekukan diri dirumah dengan ketiduran, kebaringan, ke'online'an, kegelimpangan dan ke ke an an lain lainnya. memang loser gilalah hidup. sangat seperti tidak terurus. end of story about friday. memang LOSER. HAHA.

Saturday nite fever. jyeah! siang seperti biasa. awal pagi aku sudah membangunkan diri. sebab nak cuci baju. pakai washing machine ya u olss. no tangan tangan ni. kasar nanti tangan i ni. HAHA. aku memang nak basuh pepagi, nak jemur bawah matahari. baru best. terima kasih sebab bau cadar saya bau mama bak kata mia. HAHA. so da bangun pagi lepas menjemur. haruslah aku mentidurkan diri aku semula. HAHA. mandi siap semua, memang selesa. sampai lah ke petang.
apa jadi dengan malam? tekak aku mahu makan secret recipe. so aku pun ajaklah si Artis wannabe aka Tania, Si Teacher Shida wannabe aka Anney dan harus ada Si Ratu Sabah. HAHAHA, kitaorang isi malam kitaorang dengan Secret Recipe dan? mari hayatinya. gigih jugalah nak mecari area Puncak Alam ni. so kitaorang pergi Klang sana. fuhhh! jam malam juga la hanis karok ja da pukul berapa pastu lepak minum dekat kedai kereta. unik kedai dia. siap ada trek semua bagai. jom lah layan...
bukti la konon pergi karaoke.

p/s: cerita hujung minggu aku belum berakhir

No comments: