mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, January 15, 2011

takut hantu daripada takut orang.

hye, happy weekeend all. im still here. yes, still alive with pride. HAHA. ayat kau memang cool weyh. *sangat* what happen with this weekend ?? sangat adventure kehidupan disini. sangat mencabar minda dan sangat memainkan perasaan. sabar ja lah aku.

okayh, tak payah tunggu weekend. malam khamis tu ja aku da bikin pengembaraan. memang daring gila. HAHA. jam 1 tengah malam menonton wayang. dimana?? AC disini.... takda la jam 9.30 mlm tanpa perancangan yang tersusun dan hanya ingin menjemput si Ratu Sabah saja. tapi da berkumpul lain pula jadi nya. aneh. balik rumah semula siap siap. brooommmm menuju ke Shah Alam. ingat nak tgk dekat Jusco Bukit Raja saja la kan. harapan. fullhouse. da larh meredah jalan gelap. mak aikk. gigih. sedih menyelubungi diri. berbekalkan dengan harapan ingin menonton juga. buat keputusan pergi Sunway Pyramid yaww. da kul 11 lebih malam tak silap aku. sampai juga. khamis malam jumaat der. layan..
kul 12 tengah malam tetap masuk panggung. cerita apa? Khurafat. aku memang penakut. jadi kadar ketakutan dia, haish. boleh kena kencing manis. menakutkan. ala kalau da penakut tu tengok cita hantu sikit pun da memang takut. penakut sekali lagi. tutup mata, muka segala benda yang akan telihat aku tutup. ada part orang menjerit aku tak menjerit. pasal tutup mata. HAHAHA. sama dengan ja dengan ratu sabah tu. kitaorang pergi 5 orang. 5 5 pun penakut. tak boleh harap. HAHA. abis movie kul 2 macam tu. calibutla balik puncak semula. kang kalau da subuh subuh, embun jantan keluar kang lagi bahaya. HAHA. takut hantu, bukan takut orang. bengong.
balik rumah sampai pukul 3 pagi. phewww terus menidurkan diri. memang penat. nasib tak mimipi yang indah indah. HAHA. esoknya haruslah bangun lambat bukan ? we gonna see what's next okayh. nie baru khamis malam jumaat. how about Jumaat? Sabtuday? and Sunday. weee.

No comments: