mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, January 31, 2011

hantu, mana hantu? ada hantu. mana mana ??

hye, selamat hari sejuk seMalaysia. serius bumi Malaysia sekarang sedang dilanda musim salji buatan. ok tipu, musim sejuk sudah. sangat sejuk. haruslah aku mandi sehari sekali sahaja. malam tak mandi, cuci muka, gosok gigi dan tidur. tak tahan der. boleh kena kencing manis. bluek! HAHA.

so selama cuti baru berapa hari ni, tiada benda menarik yang dilakukan selain bershopping hari tu dengan mencuci mata dan kejadian semalam. aku pergi tengok teater adik aku lah si Cici tu.. jalan cerita yang menarik dan Cici lakonkan watak Bayu dengan sempurna sekali. comel gila kawan kawan. rugi korang tak datang tengok. pat adik aku ja la comel. HAHA. bertempat di UTM Skudai, kami menuju walaupun hujan lebat. aku malas cerita. standard lah kerna aku sukakan gambar. jadi apa kata kita layan gambar ja? cun tak? terima kasih kawan.
ni bajet pose 'kurus' -_-
they are my pride
Bayu in de house
Bell Ngasri. we all interframe *_*
Anne Ngasri interprame lagi T__T
artis wannabe tu la adik aku.
*clap clap*
Picture of the day jatuh kepada CEPLOS!!
HAHAHAA. guess what kitaorang jumpa si ceplos ni dekat Mcd UTM Skudai. korang tak kenal dia heh? aku pun takda la nak mengikuti cerita dia sangat. tapi sebab gaya dia yang kelakar tu teringat tu. tang rambut dia tu, asyhukkk! ada style.

No comments: