mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, February 1, 2011

biar mati anak, jangan mati adat. da tu anak kau mati kau suka? adoi :p

korang view vidiyo (video) bawah ni. amacam? kewl (cool) tak? aku pun tak berkenan sangat kalau ayat mcam tu. dan aku memang tak suka ayat macam tu. sometimes si tuttt selalu kena tegur,marah, nganjing dengan aku sebab dia suka guna ayat mcm tu. tersedarlah dia sekejap, lepas tu buat balik. grrrrrr! sabar ja lah dik non.
ala, orang kata chillex lah. zaman da maju, kita kena ubah cara kita. hello!! ok, memang kena ubah tapi bukannya perubahan seperti itu. yang merosakkan bahasa jiawa bangsa. chewaah! so guys, lets go. do something yang really mean untuk bahasa kebangsaan kita. bak kata pepatah dulu, biar mati anak jangan mati adat. tapi bagi aku, 2 2 janganlah mati. sebab siapa tak sayang anak wo? adat tu pelihara ja la molek molek. ok, chow!

No comments: