mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, February 3, 2011

harap butakan saja mata nya.

(yang atas tu tuk ingatan diri sendiri sebenarnya.)

"tersentak lamunan, bila diri ini disentuh oleh seseorang, ku cuba damaikan hati yang kian berkecai, agar perasaan sedih aku ini tidak nampak" - kau dalam anganku by Azie

mesti korang tahu kan tu ayat apa? aku memang tak pandai tuk sembunyikan perasaan aku. bukan aku raih simpati dengan airmataku. bukan ku meminta pujuk rayu dengan nada sayu ku. maaf aku bukan sengaja. kalau boleh undur masa aku pilih yang terbaik tuk ku dengan tidak menyakiti mu. dan berharap tuk tidak mengenalimu. kau masih punya bau yang sama. bau yang kekal di tubuhmu. aku rindu bau itu. maaf sekali lagi

No comments: