mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, February 8, 2011

cuti cuci mata,

Hey, Malaysian. Singaporean, Brunei-an, and Johorian (aku bajet satu dunia lah baca, bagi mereka yang faham Bahasa Ibunda - Malaysia T__T) lama tak update blog (ayat yg sgt common #somalaysian) HAHA. Chinese New Year eve + Mid Semester Break = bravo pak tam !!! mengamcam. berjalan, bercuti sakan. assignment semua karamkan dulu. mana pergi adik manes?? jeng jeng jeng. hari biasa tiada aktiviti, berjalan sakan window shopping menjadi rutin utama aku dan keluarga. ia nya satu terapi bagi kami sekeluarga. aku sukakan terapi ini. mencari tempat makan yang menarik pun menjadi terapi juga keluarga pemakan dan pemangsa ni. jom layan sebelum tajuk besar mengisi ruang bicara ini.
seafood time bebeh! jyeaaahhhh.. sambungan selepas ini. saya pergi US bersama keluarga, dan hati cinta. wee :)) bahagia rasanya.

No comments: