mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, January 21, 2011

Teater Primadona Perahu Mimpi.

hey, hari ni aku nak ajak orang Johor lah keutamaanya tuk menonton pementasan teater amal Primadona Perahu Mimpi. ianya adalah anjuran Unit Kebudayaan Dan Kesenian, UTM & Pusat Pemulihan Dakam Komuniti (PDK) Dun Nusajaya , Grup Inspirasi Unik juga kerjasama antara Jabatan Kebudayaan Dan Kesenian Negara, Johor dan juga Dewan Bahasa Dan Pustaka Wilayah Selatan. ia bersemperna dengan program amal Cahaya Kasih

bertempat di Dewan Sultan Iskandar UTM Johor Bahru. bertarikh 28 & 29 Jan 2011 jam 8.45 malam. pas menonton boleh didapati dengan harga RM 100, RM 50 dan RM 20. jika berminat tempahan tiket boleh dilakukan dengan menghubungi Suraya (012-734 2665) atau Joe (019- 788 7781)

teater ini berfungsikan "Teater Puisi Tari" dan bersendikan tradisi. antara barisan pelakon yang dikenali ialah Bell dan Anne Ngasri. pelakon yang lama dalam industri lakonan. jadi orang Johor dan orang orang yang berminat dengan teater. why not kita pergi dan lihat bagaimana pementasan ini berlaku. aku pergi support adik aku juga. yang muda dalam poster kat atas tu, huh tu la adik aku. (HAHA)

last but not least, sorry jika ada sebarang kesilapan dalam informasi yang diberi. aku cuma nak membangkitkan rasa semangat teater dalam diri kalian semua. terima kasih dan jumpa disana. kalau nak tahu lebih lanjut juga boleh call or PM aku dekat facebook atau mana mana yang berkaitan ok. Caca RM.

No comments: