mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, January 21, 2011

bicara pasal cinta lelaki perempuan tiada bezanya

semalam aku up satu status ni dekat facebok, dan ia mendapat sambutan hangat. aku benar benar maksudkannya. tiada gurauan ok. entah kenapa semalam aku #sentap pula pikirkan ia, padahal lama da kisah ini berlalu. bertahun lama. ini bukan cinta pertama aku. yang itu lama da terkubur. biarkan ia. tapi semalam aku duk belek la gambar budak ni dekat facebook. macam tak percaya pula aku pernah ada hati dan menaruh harapan pada dia. aku dan kawan aku simpan perasaan yang sama tapi dia lebih bernasib baik. HAHA. jom sergah..
HAHAHA. kan aku da cakap. yang like nya bukan main ramai lagi. aku tak tahu la maksud like bagi mereka tu sebab mereka suka ayat aku atau mereka juga berada dalam situasi yang sama. yang penting aku cinta sejati sama abang taff aku lah. tiada lain. (ayat menjaga hati! ) ni ada cerita baru. pagi tadi aku nak hantar abah aku, dia kena outstation. kitaorang tak hantar kat airport sbb abah naik dari Spore. so hantar kat bandar ja. before pergi kitaorang breakfast sesama. aku, umie, abah adik aku si cici. si fyna sekolah. jadi kami berempat sahaja.

nak dijadikan cerita. kitaorang ceritalah pasal lagu kat bawah ni.

tiba tiba ada orang sentap. dekat meja makan tu dia menangis, sampaikan ke dalam kereta. aku, umie dengan abah da gelak sakan da ni. HAHA. hati tisu la der ni..
kadang kita memang susah tuk lupakan kisah lama cinta kita. jadikan ia sebabgai kenangan abadi dan jangan membenci kerna semua orang punya hati. cintailah sepenuh hati agar tiada rasa mati. aku tak salah sesiapa jika ada perpisahan dan semua orang berhak untuk rasa sedih dan menangis pilu. kerna kita manusia biasa yang dicipta oleh-nya dengan rasa bicara.