mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, February 12, 2011

kadang yang hina itu peneman kita. title tak boleh pergi

aku memang betul betul dalam mood ber - entertainment, bunyi jahat nya nak meronggeng ja. bersuka ria, berhibur tanpa fikir masalah lepas dan yang akan datang. memang sangat aku! memandangkan kereta aku adik aku Si Cici (artis wannabe lah konon) ambil sebab nak pergi audition Akademi Fantasia (aku tak tahulah kalau dia tipu aku) so hujung minggu aku tiada kereta. Khamis malam dia da ambil. memang terima kasih adik. akak tak suka gf kau. eh salah salah. HAHA (statement gurau) akak kenyang dan patah kakilah tak ada kereta.

nasib Jumaat semalam, Eliana Elle mengajak aku untuk berhibur. aku tahu kalau aku duk rumah pun takda benda aku nak bikin. pukul 9.15 pagi da bangun. mandi dan siap. aku keluar dengan budak rumah El, yang aku bukan lah kenal sangat dan tak rapat selain si EL ja. aku bikin muka tapai, on saja. fuhh!

apa aku buat? makan saja hari itu. penuh perut dengan makan! makan! makan! dari KL - Kampung Baru makan. nyaman.. oh lupa main boling juga. hampir bertahun lamanya meninggalkan sukan yang dulu menjadi pujaan aku. akhirnya main juga. sampai rumah aku rasa nak meletup da perut aku, kekenyang ke ularsawaan. mandi dan terus gedebussshh tidur. mari dapatkan selingan gambar sahaja. tiada mood untuk memasukkannya.
sebelum & selepas. licinnnn !







picture of the days.
aku memang bawa charger BB aku kemana-mana. sebab penggunaan internet membolehkan kemorosotan bateri pone aku. so, aku memang aku bikin muka selamber ja nak charge pat memana. sorry TS guna plug korang, tapi aku rasa aku bayarkan tuk setiap pembelian barang di dalam TS ni. HAHA. duduk tepi tong sampah pun aku redha. so tittle aku merujuk kepada cerita ini sebenarnya. HAHA. ok. choi.

No comments: