mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, March 1, 2011

Sunway tempat mencipta kenangan sesama kita. ayat sangat cliche. HAHA

hello guys. ladies and gentleman i would like to present to you.... *drum roll plssssssss*


HAHA. motif sangat bukan vidiyo pat atas tu. so what'chu waiting for? lalalalala, I'm lovin it. :) ok, back to the main topic. wee. last weekend, i really had a great, wonderful, blast weekend with my ex-boyfriendS. opppsss salah ex-officemates during internship 2 years ago. fuyoohh ! terbaik. bagi 150 % satisfaction , rating bagi double marble star. HAHA. Night Friday, aku dari Puncak sesirang jalan gelap malam gerak tunggu mereka from JB pat tol batu tiga sana. kul 12 lebeyh baru check in hotel. pastu p lepak pat McD balik tito pukul 4 jugalah aku. dan kenangan hotel, aku simpan sendiri. wee..

mana kitaorang pergi? melepak di Sunway. Sunway Lagoon dan ahaa. malooo. kitaorang ambil all park puas tak puas kau main. dari buka sampai tutup. menggelibas kaki kau. so let's picture tell the words. keyi ma? jom :)
habis dari Sunway Lagoon tu kitaorang lepak Sunway Pyramid cari makan. kebuluran semua. kepenatan, memang jangan dikata. penat gila. rasa da macam warga emas pun ia juga lutut. balik bilik kul 9 lebih tak silap aku. ingat semua nak tidur, non tidur. ada aktiviti neraka yang buatkan aku betul betul excited plus horny. HAHAHAHAA. culture shock aku kejap. HAHA. tak mahu cakap pergi mana. segan. ok bai.

yang pasti aku memang happy sangat walaupun hati berduka, tak siapa yang tahu apa yang dirasa. dalam senyuman kita boleh sembunyikannya. tapi hati kita? biarlah ia menjadi rahsia. terima kasih tuk abang abang, kakak kakak semua. aku mendapat tajaan sepenuhnya. HAHA. terima kasih daun keladi, dengar cerita nak pergi Penang, jadi tunggu apa lagi. HAHAAHAA. thanks a lot to K.Sara, K.Yan, K.Jee, K.Lulu, Abg Farin dan Abg Pejan. i love you all. (muah muah)

eh btw, 2.Mac ni harijadi Abg Pejan. Happy Birthday bro. ayam goreng sayang lu lah! wee.

No comments: