mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, April 19, 2011

entry mainan.

Aku ada banyak benda nak cerita. Tapi masa belum izinkan aku nak bercerita. Maklumlah show sana sini, dapat offer job jadi freelance photoshoot. *ok, sumpah merepek* HAHA. Sejak dari balik aku langsung tak atau erti kata lain sentuh buku aku. Sedangkan aku tahu apa akibat dan kejadian yang akan berlaku kalau aku abaikannya. Sabor ja lah! Sigh! Plus dari duduk rumah pun tak stadi, lepas tu tambah dosa aku ja. Baik aku balik. Tapi tu la masalahnya kalau aku balik pun bukan ada apa pun nak dibuat. Macam kera sumbang pun ya.

Sebenarnya aku agak 'excited' sebab update blog ni using BB aku. Sebab nya aku baru tahu yang BIS ni including dgn blog juga. Ke aku ada guna Wi-Fi rumah aku ni. *pelik* baiklah, terima kasih semua. Dan selamat pagi dunia :D

No comments: