mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, April 20, 2011

tanpa kekasihku.

hey, sekarang ni aku tengah study leave for upcoming final exam. *welcome* seminggu ja pun cuti, aku nya paper tersusun dengan tidak baik sekali sebab cuma silang satu hari. aku redha dan akur dengan-NYA. kalau kau dah usaha dengan baik, mesti kau boleh laluinya kan walau apa pun rintangan. tapi aku tahu aku tak. oh lupa, kenapa dengan tajuk entry tu ? macam tiada kena mengena kan? entah. saja bubuh title tu sebab tengah duk ulang ulang lagu tu.

so, cuti ni takdalah buat apa apa pun. aku bikin cuppie cake, aku memang suka bakery, memasak tu semua tapi tiada keyakinan diri. wee. tuk cuppie cake tak sempat pun aku nak snap ambil gambar, semua da licin. macam mana tu. sorry to Fatyn Nazira tak sempat nak tengok gambar ya. maklumlah laris sgt. HAHA. lain kali saja la ya ;p
Ahad lepas pergi jenguk adik aku si Elfiq. kata dia dah 2 bulan tak balik. ya la sangat. meraih simpati lah tu. HAHA. pastu kitaorang piknik di Desaru. fuhh! memang aku cuci mata saja lah melihat anak anak muda remaja ni, memakai boxer kemudian berlari lari masuk ke dalam air. aku tetap utuh menunggu untuk mereka keluar dari air tu juga. HAHAHA. tiada niat yang lain, hanya menikmati ciptaan tuhan ;p FYI, adik aku ni bukan pelatih PLKN. Tp seorang pelajar di Sek Men Sains ya. dia pakai baju si Cici :o
balik aku singgah Kota Tinggi, kota menjual yang amat murah jika pandai tawar menawar. seperti mulutku yang manis. aku beli selendang, 2 helai. moga moga saja. amin amin.

dan aku tidak sabar untuk menunggu upcoming weekend ni sebab nak melantak chicken chop Marissa. pasal ini hujung minggu semua ada berkumpul di rumah. :)

No comments: