mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, April 23, 2011

kes penceraiannya.

Johor Bahru - Kes penceraian Datin Alia bersama bekas suami tidak terhenti disitu saja, apabila pelakon dan juga penyanyi no 1 dari belakang mungkin digemparkan pula dengan kes tuntutan hak penjagaan anak.Datin Alia dikatakan mendirikan rumahtangga bersama Datuk Idk 3 tahun lepas dan apabila rumahtangga mulai goyah dikhabarkan ada orang ketiga dalam rumahtangga mereka. orang ketiga yang dikatakan ialah pelakon yang baru meningkat naik dalam persada seni ini iaitu Fyna. Fyna juga merupakan adik kandung Datin Alia sendiri.

Datin Alia yang ditemui semalam di perkarangan mahkamah dikatakan ini menentang keras penjagaan anaknya jika Datuk tetap berkeras untuk menjaga kerana Datuk dikatakan sentiasa sibuk dengan urusan kerja dan urusan skandal nya. dan dia juga tiada memberi sebarang jawapan yang diusulkan terhadapnya tentang adiknya sendiri.

Datin Alia juga dikatakan turut mempunyai hubungan dengan pelakon yang sedang melonjak naik dimana cerita yang sedang hangat di TV3 iaitu "Ustaz Amirul" , jadi Datin Alia cuba menjelaskan perkara itu dengan menafikan apa perkara sebenar dan ia hanya lah gosip murahan yang ingin menjatuhkannya mungkin. dan segalanya terjawab apabila Ashraf Muslim bertunang pada hari ini.

dibawah adalah sebahagian gambar dimana Datin Alia bersama anak tunggal perempuan mereka. disifatkan juga Datin Alia merupakan seorang ibu yang penyayang dan bertanggungjawab dan oleh itu dia berharap untuk menang dalam kes ini.
berita diatas tiada kena mengena antara yg hidup atau yg telah pergi.


sumber: Kepah Kepoh (berita harian)

1 comment:

r.i.n.a said...

sape datin alia ni?