mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, June 2, 2011

Aksi Marabahaya dalam Laut.

Hello Jun, saya kembali untuk anda semua. End of May aku tuk tahun ini berakhir dengan happiness. aku puas hati dengan apa yang jadi. terima kasih Allah, kerna membenarkan aku tuk terus hidup dan merasa dan berkongsi ciptaan-mu. so aku nak cerita apa aku buat kalau aku bahagikan pada part 1, 2 or 3 ok tak ? sebab kalau cerita panjang sangat orang boring. kan lari pula peminat i. HAHA. ke nak aku bahagikan pada atas darat dan dalam laut. hello hello Caca RM, awak cakap apa ni ? oh lupa lah nak intro. sorry guys. aku pergi Pulau Tioman last week.awal subuh pagi bertolak sebab feri jam 6 pagi sabtu. first time i pergi Tioman ni. before this aku pergi Pulau Aur. ambil lesen dekat sana. aku juga dah pergi Pulau Perhentian, trip class. aku lepak Tioman sampai Isnin. pergi mana ? Salang. buat apa ? diving !! yeah

layan gambar boleh der der, ter ter semua ? thank you. i love you lah. gambar kalau letak semua masaklah. jadi ambil yg terbaik saja. HAHA. cun? Aku tunjuk aksi marabahaya dalam laut ja lah heh. Aku pergi 30 meter dalam. Tgk kapal karam yg dah jadi tukun. Fuhh! Jom ?


p/s: Aku tak pakai wetsuit pun. hee. wetsuit aku mengalami masalah "kekecutan" AHAHA. sumpah best juga bila tak pakai wetsuit ni. rasa otai abis. HAHA.

No comments: