mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, June 4, 2011

saat bergelar penyelam skuba.

sebenarnya aku ada janji nak update cerita pasal aku time ber title kan "DIVER" . based on aku punya previous cerita ni hah. tekan ini. lepas tu aku lupa. okay lah mari lah aku cerita sikit. boleh ? aku ambil lesen aku dekat Pulau Aur. dunia sana sangat cantik. perjalanan 6 jam dari jeti Mersing memang berbaloi tuk kau bila kau sampai sana. tenang, cantik. subahanallah. aku tidur dalam feri, terjaga, tak sampai lagi, tidur lagi, terjaga pun tak sampai lagi. sampai dah tak boleh nak tidur. bayangkan jauhnya tu. so August 2009 akulah diver muda. HAHA. ini memang satu impian aku tuk ambil lesen ni. aku bayar lesen ni *bukan aku bayar abah* boleh tahan lah jumlahnya. so tuk 1st dive ni tiada gambar dalam air. nebes dia kalahkan orang nak kahwin aku rasa. memang aku rasa jiwa separuh nyawa. jadi seperti biasa aku memang pemalas. layan gambar ja lah heh. HAHA.

kalau before this, aku dah update cerita pasal ni. sorry lah. mungkin aku lupa. bukan tuk berbangga. lagipun nak cari entry lepas bukan senang. so chill k. kita layan. cara ? ;D

No comments: