mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, August 5, 2011

kuasa henjut yang veto

ok since aku dah janji dengan korang nak upload vidiyo baik punya kan, ala sambungan dari cerita lepas. tak ingat ? inilah ----> asal dari kampung juga ! , tu pun lupa. hish! now aku nak upload. bukan upload pun sebenarnya. (ada cara lagi best!) .


sebelum korang tengok, aku nak minta maaf lah dengan keadaan sebenar aku. kemainnn keluar true color aku dalam vidiyo ni. HAHAHAHAHA. habislah kalau bakal mak mak mentua tengok ni, mahu dia reject aku jadi menantu. rupa dah macam hantu. (malu). tapi apa boleh buat, HAAHHA. aku tak pandai berpura-pura.

kejadian tu juga berlaku atas sebab kali pertama berjumpa dengan keadaan seperti itu. itu pasal ia kelihatan sedikit (sedikit kau kata, sebillion boleh?) teruja. layan lah heh.

pesanan akhir aku, walau jauh mana pun kita pergi ingat lah asal usul kita semua. asal dari kampung juga. cewaah! okay, bai !

No comments: