mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, August 7, 2011

seratus aku. part II

hey before this aku ada entry ni ---> Seratus aku. Ya ampun yang aku tahu, dah dekat setahun da entry tu.. AHAHAHA. nari baru aku nak update. terus sambung lah. kalau korang nak tahu sebelumnya, klik ja pat Seratus aku tu. okay ?

24. Aku bukan perempuan make-up. maksud aku, aku takda alat make-up melainkan yang basic. compact powder, lipstick, eyeliner dgn mascara. tu pun aku boleh pakai benda ni berbulan-bulan tau. punya lambat habis. (kalau ada event, apa apa mulalah aku menggelupur nk cari eye shadow lah apa.)

25. pendendam hatinya tetapi senang tuk memaafkan dengan syarat orang tu datang minta maaf dengan ikhlas.

26. pengumpul segala jenis bag, tak kira lah handbag, paper bag, plastic bag yang bisa mencairkan hati dengan rupanya.

27. monolog sendirian salah satu daripada waktu senggangnya. (berbual sesorang pun aku jadi)

28. berharap punya kekasih hati yang pandai main alat musik. paling tak pun gitar tong pun ok.

29. punya rencana sendiri pada hari perkhawinannya. klue nya 'Anuar Zain'.

30. kalau suka satu satu lagu tu, aku boleh ulang lagu tu sampai berminggu minggu. tapi hafalnya non hadooo..

31. pakai barang aku? sila jaga baik baik. jangan sampai hulk betina menjelma.

32. seorang diver. penyelam dasar laut. cehhh. aku juga bisa menjadi penyelam dasar hati tuk bercinta. HAHAHHA

33. suka tonton cooking show, tapi aku akan suruh umie yang try masak. kalau aku masak? habis terbakar rumah :(

34. tak boleh dikejut secara mengejut dari tidurnya, boleh merencatkan tumbesaran hari nya. efek dia memang berat sikit, sukar menerima keadaan sekeliling dengan cepat. erti kata lain "Emosi"

35. mengumpul notebook. buku nota ya, bukan notebook yang canggih lagi mahal tu.

36. punya rantai emas yang dipakai sejak dari kecil lagi sehingga sekarang. purata membukanya rendah.

37. kalau lihat, dengar perempuan main gitar, fuyohhh memang aku bangga. kalau dia kawan aku, lagi aku extra horny. macam Bya Al-Safar tu.

38. beli baju , shopping bagai nak rak. tapi aku akan pakai baju tu sekali ja. lepas tu aku akan balik pada baju lama juga. balik balik nanti baju sama juga ja.

39. jiwa aku jiwa Sinar FM juga selalunya. (lagu lagu lama ni kadang tenangkan jiwa)

40. time ambil diploma in Tourism, mati mati aku ingat tak belajar pun. tapi berjalan ja kerjanya. rupanya aku tertipi. (keadaan aku yang sangat naif)

41. punya selimut kesayangan dan bobob yang sentiasa menjadi peneman setia dari dulu lagi dan mungkin ke akhirnya.

42. mengumpul key-chain. tak kira lah mcm mana rupanya kalau menambat hati. grab it !

43. lelaki bersukan? fuhhh (major turn on wei) mostly EXample aku before this semuanya bersukan. kalau atlet tu bonus lah macam Dean ;p . bila diaorang berpeluh tu, seksi ya kawan kawan. HAHAHAAH

44. kurang gemar betul dengan kaler pink ni. tapi kehidupan aku penuh dengan pink. dulu time abah beli an lappy sony vaio ni, ia nya kaler pink. lepas tu abah beli an hp baru, kaler pink. aku tukar casing dia biru buruk pun sanggup. ahhhhh ! apa abah mengharap anak nya menjadi keperempuan ayu sangat ? woah!

okay aku dah malas pikir. nanti aku sambung lagi. mungkin minggu depan. mungkin bulan depan. atau tahun depan. HAHAHA. tunggu ja lah. plus semua ni randomly. takda lah nak ikut kategori ke apa. bai.

No comments: