mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, February 9, 2012

new year 2012 & Christmas eve 2011

hey oolllls, sepatutnya aku cerita pasal holiday ni before raya cina punya holiday an. tapi pasal "Jelajah Pantai Timur" punya holiday tu lagi excited dari ini, tu pasal aku update itu dulu. hehe.. sebelum final exam, cuti Christmas and new year eve, aku dengan family aku pergi holiday. *untunglah kan, before final pergi holiday after final pun terus pergi holiday. thank you abah umie* mana aku pergi? Batam Island, Indonesia.. kitaorang pergi by ferry from Harbour Bay Spore. 3 days 2 night. okay la. shopping mall dia pun sama ja, mahal la. Jakarta lagi murah kot untuk aku. *aku rindu Jakarta, kena pergi lagi ni*.kitaorang habiskan jalan jalan, makan macam tu ja. apa pun, enjoylah. sebab dengan family.

malas.

No comments: