mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, November 15, 2009

Gemuk!

Apa orang seperti aku tidak pantas untuk mendapatkan cinta? Apa orang gemuk, hodoh, buruk, tidak layak untuk mendapatkan cinta sejati! Kenapa dunia sekarag hanya memandang pada luaran kecantikkan? Apa tidak terfikirkah mereka kecantikkan ithu hanya sementara!! Tidak kekal untuk selamanya!

Jadi insan seperti aku yg bersaiz XL tidak perlukan cinta? Puas untuk aku mengejar cinta yang xpasti sehingga aku terasa diperbodoh bodohkan. Mengapa perlu berjumpa jika akhirnya hanya perlu dipermaenkan seperti aku tidak mempunyai perasaan..

Hinalah aku, jauhilah aku, hindarilah aku dari awal detik perkenalan jika kau hanya ingin mempermainkan perasaan suci ini. Aku tidak perlu kehadiran kau jika ini yang terjadi. Terima Kasih pada smua yang telah memberi harapan palsu pada aku untuk aku terus disakiti dengan ikhlas hati.

No comments: