mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, December 3, 2009

21 Tahun!

Okay title maen peranan! Orang cakap umur 21 tahun kita suda dewasa dimana kita mempunyai "Kunci Kebebasan" kata rakyat jelata la! Tp bagi aku biasa biasa ja la, maybe aku bukan jenis social so thu yang wat aku wasa biasa ja. Blog totae aku nk citha pasal umur 21 tahun nieyh la! hahahahah.. Okayh let me start it, on 19th Nov 2009 for de first tyme aku kua malam. I mean sgt malam okayh. Kul 11.30 bawu kua dan 6.30 pagy bawu balik! That tyme Fyna nk p skola da! Hahaah.. Aku sgt teruja okayh malam ithu, fuhhhh! okayh bia foto menggambarkan ia semuanya. Terima Kaseh :)

Klu bagy gamba tp xterangkan pun xguna an, ahaa! Okayh la aku citha sikit.. Arithu Nisa, Ivy, Fatyn, Shidah ngan Ijad dtg umah aku. Diaowunk dr Melaka sesaja jejalan then singgah JB nk jalan gakla. Semua stay tito umah aku. Sapai da kul 10.10pm then ajak aku kua makan katanya. Nahh ko, bkn makan ja melantak da kitaowunk nieyh cam apa..

Activity yg telah kami lakukan :
  • Kul 12.00 camthu kua dari umah
  • Kul 12.30 camthu p Stulang Laut makan.
  • Kul 1.30am masuk The Zone area, nahh ko aku compem sikit aribulan mmg tenggelam la The Zone thu. Xpenah kowt aku masok area sithu. Bingit mmg bingit even pat luar ja thu.. Suasana yang sangat menakotkan! Da puas snap snap picture, Blahhh!
  • Kul 2.30am p ngendap umah Adik pat Bukit Indah. Gedebak gedebik.
  • Kul 3.ooam lepak Habib plak! Makan lagy, ahhaah.. Bual bual punya beria semua. Nk tukar posisi plak! Duhhh
  • Kul 5.00am p Singgah Selalu. Da xda paper pun! Nk layan shisha pun da tutup!
Dan 6.30am telefon kuh berbunyik! Hahahah.. Umie kol tnya kat mana. Dye buleyh gelak plak igt aku g clubbing! agagaga.. Sapai umah Fyna da nk siap p skola da..
Kayh la nieyh ja Pic yg aku wasa nk upload. Malash nk tugu lelama! Tp yg past malam ithu aku xberhenty ketawa bila igt aku nieyh berada diluar rumah! Dan tida berada di atash katil seperti mana aku lakukan setiap ary. Paperpun aku enjoi ngn kowunk dat nyte :D
Aku wasa last pic nieyh da mmg membunuh aku da pasal da mengantok sgt!!

No comments: