mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, July 17, 2011

cintai dan hargailah ia sepenuhnya

sebenarnya mood aku nak update blog lain pasal cerita lain tapi aku terjumpa benda lain. so aku nak share. kalau korang rasa korang takda hati dengan perasaan lepas baca ni aku tak tahu lah nak cakap mcm mana.

klik sini --- > Mis Nuraraa

lepas korang dah baca, mesti korang tahu apa cerita dia. aku? menangis terus. tak sanggup rasa. terus aku terpikirkan si dia. kalau korang punya kekasih, suami dan isteri. tolonglah hargai mereka sebaik baiknya. sebab jangan sampai bila tiba masanya tiba baru kita nak menyesali. aku ingatkan diri aku juga.

arwah ni adik kawan baik aku time PLKN dulu. Al -Fatihah.

No comments: